niedziela, 21 lipca 2013

Annyeong :3

Ańjo :3
Więc tak sobie siedzę w pewne lipcowe popołudnie i napadło mnie coś dziwnego. Nie wiedziałam o co chodzi, więc wzięłam laptopa i zaczęłam pisać. Dostałam jakiegoś dziwnego ataku weny i postanowiłam, że zacznę prowadzić bloga z opowiadaniem! Będzie ono o Tobie (czytelnik) i Jung Daehyun'ie z B.A.P. - koreańskiego zespołu. Jest ono pisane w pierwszej osobie, więc może uda mi się pisać tak, żeby było w miarę realistycznie :3
O, właśnie!
Jeżeli jest coś na zielono - rozmowa jest w języku polskim
czerwono - w języku koreańskim
ten oryginalny  - język angielski.

Pod każdym rozdziałem będzie słowniczek z ewentualnym wytłumaczeniem słówek oznaczonymi gwiazdkami * :3

Chyba tyle na razie. Zapraszam do czytania!

Miło by było od czasu do czasu zobaczyć komentarze, czy to opowiadanie ma w ogóle sens bycia.

Teraz już naprawdę koniec :3

Miłego czytania!

정민린 ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz